Alla inlägg under januari 2011

Av S L - 27 januari 2011 01:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av S L - 26 januari 2011 19:32

Jag hade 286 kronor på kontot när jag gick och handlade. jag skulle lä'mna returen till H&M men det var sjukt mycket folk som hade ärenden på "posten" så jag sket i det. Väl inne på ICA handlade jag grejer till en laxrätt och till den eventuella mazarinkakan. När jag låste upp ytterdörren kom jag på att jag glömt citronen samt kattmaten ( de två sakerna jag inte fick glömma). Jag hade dessutom handlat lax för nästan hundra spänn- och var således sugen på laxrätten.


Såklart, lyckades jag köra laxen för länge så den blev seg, ha i för mycket salt samt hälla i halva kryddförpackningen i bönorna. Och Smilla fick ingen mat. Och DHL har inte ringt. Jag hatar den här dagen så jävla innerligt. Må den ta slut.


Och jag ändå fick gå och lägga mig- men jag har ju tydligen DHL-duty till kl. 22. Motherfuckers. Kommer de inte ska jag ringa och klaga i morrn. Jag ska klaga som aldrig förr.

Av S L - 26 januari 2011 16:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av S L - 24 januari 2011 01:11

Attraktion är fan heligt. Eller som min vän sa " attraction is key". Det är fan sant.


Så jävla sant.

Av S L - 22 januari 2011 23:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av S L - 20 januari 2011 22:36


Jag tänker på dig ibland. Den senaste tidens händelser har fått mig att tänka en extra tanke. Fina.   

Av S L - 20 januari 2011 10:23

Jag gillar inte det här med att man ska bli vän med väldigt ytliga bekanta på Facebook. Ok om man har gått i skolan ihop och känt varandra förut och nu är ytliga bekanta, men inte sådär att jag har träffat någon en gång och sen är vi "Facebook-polare". Många tycker nog inte som jag.


Samma sak gäller ju för kompisars bekanta, någon man varit på' date med en gång eller någon som man gått i skolan med för hundra år sen, som man aldrig kände och knappt minns. Nä, jag tycker det är lite sjukt, men det är ju min personliga åsikt. Många tycker nog det är ball att ha många vänner på Facebook. Jag har valt att ha ett filter för att kunna sortera bort de som inte är mina väner, eller alltså att alla inte ska kunna se min sida för jag tycker det är rätt personligt.

Nå, det är egentligen en skitsak.


I övrigt är jag fortfarande hur jävla förkyld som helst. Längesen jag var såhär. Har snor fulla hjärnan och kan knappt andas. Det blir lajbans att jobba i helgen.

Av S L - 17 januari 2011 21:55

Om jag uttrycker det i ord; blir det verkligt då?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards