Alla inlägg under juni 2014

Av S L - 30 juni 2014 23:24

Tack till er som lämnat kuriosa om er själva men ni är över 20 stycken som inte gjort det... Kom igen nu!

Av S L - 30 juni 2014 11:01

Stabil ökning av läsare här på bloggen. Jag vill gärna kika in hos er om ni skriver. Lämna en kommentar med er blogglänk (om ni bloggar).

Ha ne.

Av S L - 29 juni 2014 22:15

Nu tänkte jag dela med mig lite här. Utmanar er alla att lämna en kommentar med tre påståenden om er själva som inte alla känner till.

Jag slår på stort och ger er 10 st...

1. Jag går igång på vänsterhänthet. Tycker det är sjukt sexigt.
2. Jag har väldigt lätt för att behålla hemligheter när jag måste.
3. Jag tycker ärligt att folk som inte vågar stå upp för sina åsikter eller säga ifrån (så länge det inte är farligt) är korkade.
4. Smicker biter väldigt sällan på mig.
5. Likgiltighet är det absolut värsta jag vet.
6. Jag tänker alldeles alldeles för mycket och skulle må bra av att stänga av hjärnan ibland.
7. Jag önskar ofta att jag vore smartare.
8. Jag blir galen om jag inte får vara ensam en stund varje dag.
9. Jag avskyr verkligen att prata i telefon.
10. Jag känner mig ofta "fel" och konstig i vanliga sociala sammanhang typ som introduktion på förskolan. Varför vet jag inte.

Så, nu är det er tur!

Av S L - 28 juni 2014 15:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av S L - 27 juni 2014 22:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av S L - 27 juni 2014 15:26

Läs den, den är helt fantastisk.

Det är skönt att känna.

Av S L - 27 juni 2014 14:43

Det är något som stör. Jag skulle vilja veta vad. Mitt i ett behagligt lugn känner jag en välbekant känsla pickar på. Den vill säga mig något, vill signalera något.


Jag vet bara inte vad.

Av S L - 27 juni 2014 14:22

Jag träffade Honom idag. Han som jag var så kär i så länge. Jag har gruvat mig inför detta möte för sist vi sågs var det allt annat än vackert.

Men tydligen har vi växt upp nu. Jag drömde om honom inatt och jag känner fortfarande av hans närhet innan jag ser honom. Jag väntade på det, blev inte förvånad. Han är vuxen nu, har ett barn. En flicka som var ofantligt söt. Han försökte flirta lite med pandis vilket såklart var lönlöst. Ett bra och helt oladdat möte. Jag känner ingen saknad längre. Däremot är han en gammal vän och jag uppskattade samtalet. På det stora hela ett mycket bra möte!

Nu är vi redo för helg och jag laddar inför ett långt och känslosamt inlägg för att kunna släppa.

Jag måste få andas. Vara i nuet och känna lugn.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards