Alla inlägg den 25 juni 2014

Av S L - 25 juni 2014 23:50

Under min graviditet slutade mitt hår att växa, både på huvudet och på benen. På andra ställen växte det mindre fort än innan. Sedan tappade jag ju en stor fläck hår och stressen var ett faktum. Redan efter några dagar började dock håret växa tillbaka. Det var inte förrän jag slutade amma som håret började växa igen och det är inte förrän nu under de senaste månaderna som mitt hår har fått tillbaka glansen och börjat växa på riktigt. Det har också blivit betydligen tjockare.

Ja, kan kan verka världsligt och barnsligt men för mig är det inte det, utan ett tecken på att kroppen mår så himla mycket bättre än på länge.

Ikväll har jag varit på ett danspass och under detta slog det mig hur mycket jag saknar att dansa och att träna. Nu är det dags!

Ny stad. Nya möjligheter. Nya erfarenheter.

Jag vill gärna gå ut och dansa på krogen snart också... Vem hakar på?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards