Alla inlägg under september 2012

Av S L - 25 september 2012 21:57

Det föregående inlägget skulle avslutas med ett hjärta inte ett ? Så går det när man bloggar från telefon.

Av S L - 25 september 2012 21:54

I lördags, strax efter jag lyckats slita mig upp ur sängen, ringde det på dörren. Där stod de; mina två allra finaste! De hade tagit morgontåget upp utan att jag visste nåt. Jag blev så glad för jag saknar mina vänner.

Sedan hade vi en bra dag i stan.
På kvällen skulle vi gå till en annan kompis, men innan vi hann gå stod ett helt surpriseparty utanför dörren. De hade ballonger, serpentiner och sjöng. Det var fint. En av mina vänner hade stått hela dagen och lagat mat åt alla. Johan och hon hade sedan gemensamt styrt ihop festen.

Anna och Linnea åkte från Sundsvall. Isak hade tagit bussen från Skellefteå, kollegor hade bytt pass för att vara med. Johan hade dessutom städat hela lägenheten. Min kollega som inte kunde närvara ringde från Portugal.

Det är kärlek. Jag har verkligen de bästa människorna omkring mig. Jag är så glad och tacksam över det!

Tusen tack alla ni som deltog på ett eller annat sätt. Det värmer i hjärtat ?

Av S L - 16 september 2012 16:28

Ni vet känslan av att vilja tycka väldigt bra om någon som man samtidigt stör sig väldigt mycket på? Den är väldigt frustrerande.

Av S L - 14 september 2012 00:06

Jag har förlorat förmågan att kunna sova. Det går inte. Jag gillar att min chef verkar tro att jag kan jobba 5-6 nätter i rad, vända dygnet på en dag och sedan ta ett morgonflyg. Det blir inga temadagar för mig. Det funkar ju inte. Måste framöver kolla efter jobb som innebär bara nattjobb eller inget nattjobb. Detta är ohållbart.

Av S L - 12 september 2012 14:07

Det är helt omöjligt för mig att vända tillbaka dygnet tydligen. Väldigt störigt.

Av S L - 10 september 2012 01:56

Att försöka sova efter nattjobb är alltid jobbigt. Just nu är det omöjligt. Massa tankar hela tiden och en känsla av att vara obekväm.

Plus en katt som tar upp större delen av min säng. Suck.

Av S L - 9 september 2012 08:20

Jag är så jävla helvetes less. Har nu jobbat veckans femte natt. Ryggen dunkar av smärta och jag ogillade de 45 min övertid jag blev tvungen att göra.

Jag är less på att va trevlig mot idioter, less på bemanningspersonal, less på jourer som inte kan nåt, less på flickor, less på att göra illa ryggen hela tiden.

Sen är jag less på att det luktar äckligt i vår lägenhet, att det är grejer överallt och att jag inte har nån ork. Men allra mest less är jag på jobbet. Skulle gilla att umgås med döda ting ett tag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards