Direktlänk till inlägg 29 juni 2014

Kuriosa.

Av S L - 29 juni 2014 22:15

Nu tänkte jag dela med mig lite här. Utmanar er alla att lämna en kommentar med tre påståenden om er själva som inte alla känner till.

Jag slår på stort och ger er 10 st...

1. Jag går igång på vänsterhänthet. Tycker det är sjukt sexigt.
2. Jag har väldigt lätt för att behålla hemligheter när jag måste.
3. Jag tycker ärligt att folk som inte vågar stå upp för sina åsikter eller säga ifrån (så länge det inte är farligt) är korkade.
4. Smicker biter väldigt sällan på mig.
5. Likgiltighet är det absolut värsta jag vet.
6. Jag tänker alldeles alldeles för mycket och skulle må bra av att stänga av hjärnan ibland.
7. Jag önskar ofta att jag vore smartare.
8. Jag blir galen om jag inte får vara ensam en stund varje dag.
9. Jag avskyr verkligen att prata i telefon.
10. Jag känner mig ofta "fel" och konstig i vanliga sociala sammanhang typ som introduktion på förskolan. Varför vet jag inte.

Så, nu är det er tur!

 
 
Ingen bild

Jessica

30 juni 2014 20:15

1) jag tänker ofta på vad andra tänker om mig och tror nästan alltid att det är negativt
2) jag stör mig på folk som spelar intresserade (stör mig sjukt mkt)
3) jag kan dölja/gömma jobbiga känslor långt långt inne och ytters få har sett mig gråta

S L

30 juni 2014 21:30

Tack!

 
Ingen bild

Maria

30 juni 2014 22:02

1. Jag oroar mig sällan för något.
2. Ibland, men inte så ofta hamnar jag i tänkar träsket och då blir jag nästan galen och får ångest därför brukar jag tänka att det ordnar sig.
3. Jag tycker själv att jag oftast är glad, men kan nog uppfattas arg på tonen även om jag inte är det.
4. Önskar att jag var musikalisk och kunde dansa.
5. Kan inte flörta och blir ofta blyg i nya sällskap.
6. Jag gör så gott jag kan, men kan känna mig otillräcklig i många sammanhang.
7. Jag är öppen och måste få prata.
8. Varje dag brukar jag tänka nått positivt om mig själv eller nått bra jag gjort.

S L

30 juni 2014 23:23

Tack!

 
Ingen bild

Petra

1 juli 2014 01:20

1. Jag är inte alltid så lugn som jag verkar
2. När jag ligger vaken om natten har jag världen inför mina fötter. På morgonen är det annorlunda.
3. Jag tror alltför lätt att folk ser snett på mig

 
Ingen bild

Petra

1 juli 2014 01:29

Tre till:
4. Längtar varje dag efter nikotin.
5. Köpte alliansringen på Tradera
6. Trivs inte alls i min nya post-graviditetkropp, inte för 5 öre.

S L

1 juli 2014 08:14

Tack!

 
Ingen bild

Sandra

1 juli 2014 01:58

1. Jag avskyr att sortera papper å har inte en enda pärm hemma, bara högar med papper som ev kan va viktiga.
2. Jag får ångest när jag måste laga mat till många personer.
3. Jag kan i vissa lägen vara konflikträdd och dålig på att säga nej. Jag är så rädd att göra någon ledsen och besviken att jag ibland glömmer bort vad jag själv vill. Men det är något jag jobbar med och har blivit bättre på.
4.jag är känslig för "stämningslägen", känner in mycket när jag kommer in i ett rum.
5. Jag har väldigt dåligt lokalsinne.
6. Jag är väldigt hemmakär.
7. Jag älskar att shoppa kläder och inredning.
8. Tycker om att sitta och filosofera för mig själv.
9. Jag kan ha väldigt hett temperament, men är för det mesta snäll och vill tro gott om människor.

S L

1 juli 2014 08:15

Tack!

 
Ingen bild

Camilla

2 juli 2014 17:29

1. Svårt att säga nej och stå upp för mig själv.
2. Sjunger hellre än bra :-)
3. Är ofta mesig och konflikträdd, men om det gäller någon i min familj ,och framförallt mina barn, så står jag upp vad det än gäller!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S L - 14 september 2017 23:31

När man tänker farligt och lever ut det...

Av S L - 15 maj 2017 06:56

Snälla snälla låt min magkänsla ha fel. Jag vet inte hur jag skulle tackla det. ...

Av S L - 13 mars 2017 20:21

Har aldrig aldrig varit så glad över att få besök av tant röd. ...

Av S L - 16 februari 2017 13:21

Nu var det ett tag sedan. Det finns såmångs saker som stör mig just nu. Måste skriva ner dem innan jag blir galen. Jag vantrivs med att vara föräldraledig just nu. Hjärnan orkar liksom inte arbeta på lågvarv längre. Tålamodet har gått och dött. ...

Av S L - 22 januari 2017 10:23

Tittade som så många andra på inställningen i fredags. Lyssnade på talet och grinade. Har varit som besatt av CNN under helgen. Såg talet från CIA igår, grinade igen. USAs nye president är en maktgalen fascist som inte kan ett skit om politik. Som...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards