Alla inlägg den 13 februari 2012

Av S L - 13 februari 2012 22:42

Johan tycker att jag ska börja skriva en matblogg, eftersom jag pratar om och tänker på mat väldigt ofta. Vad tror ni? skulle nån vara intresserad av att läsa den?

Av S L - 13 februari 2012 19:54

Jag satt och kollade på lägenheter i Stockholm på hemnet idag. I säkert 1, 5 timmar. Jag hittade två stycken som var helt fantastiska. Båda kostade över två miljoner kronor. Den sanningen liksom.


Jag längtar efter ett stort utbud, efter stodstadsstress, efter teatrar, restauranger, puls. Jag längtar efter ett annat liv. Frågan är bara hur jag vill ha det i mitt nya liv- och om det egentligen passar mig? Vill jag ha fantasibilden eller verkligheten?


Min högsta önskan i livet är att känna mig nöjd. Det är en känsla jag inte fått smaka på så många gånger i mitt liv. Jag tror att kreativitet föds ur ett tillstånd där man eftersträvar balans, och då man inte riktigt känner sig nöjd. Men det kan såklart vara total BS. Jag har i alla fall ett behov av att vara kreativ just nu, jag vill uppleva och framförallt känna. K Ä N N A. Fem små bokstäver som just  nu är väldigt laddade.


Det är dags att sluta leka med tanken och göra slag i saken, annars kommer jag att bli bitter. Mardrömmen är ju att sitta där på hemmet och ångra det jag inte gjorde.


Jag vill inte ångra.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards