Alla inlägg den 16 maj 2013

Av S L - 16 maj 2013 23:35

Panda har även fått ett par superfina angorasockat från Island! De är så himla sköna att ta på, jag hoppas hon kan ha dem till hösten- tack Jessica!

Min rygg är helt kaiko. Bytte en massa blöjor i oskön ställning hos mamma och bär upp och ner dagarna i ända. Jag längtar efter markplan eller hus. Helst ett hus med trädgård, utemöbler, tvättstuga i huset osv. Men man ska va rik om man vill ha hus, särskilt om man är som jag- en sån som måste ha pengar till resor också. Om några år vill jag börja resa igen. Det finns knappt något som berikar mitt liv så mycket som resor om man då bortser från nära och kära. Så att lägga alla pengar på boende är aldrig ett alternativ, men visst känns det i ärlighetens namn lockande ibland. Typ just nu.

Av S L - 16 maj 2013 20:52

Jag trodde jag laddat upp dessa men icket...

 

Fin snigelpyjamas har lillan fått av Mary.


 


Snygg lejonskallra och ekologiska sockar som ser ut som en cupcake hade Therese och Karro med sig.


Återigen, tusen tack. 

Av S L - 16 maj 2013 20:32

Fyfan mitt långa inlägg försvann. I inlägget klagade jag på att jag uppdaterat dåligt, bekände mitt shoppingberoende osv. Men inläggshelvetet försvann så ni får hålla tillgodo med alla fina presenter panda fått. Helt galet faktiskt! Tusen tack!

Klädställningen. Jag skäms nästan, men bara nästan. 


Panda har fått världens finaste baddräkt av stortass. Nästa år kan hon nog ha den. 


Kolla vilken fin mössa Åsa GJORT till panda. Helt bedårande. 


Björne som blev kär i panda hade köpt så fina saker. Panda kommer bli coolast i stan. 

Vem var det här ifrån nu igen? Nä just ja... Jag har handlat igen :/ Klänningen har jag lyckats få hem från Tradera för en tredjedel av priset. Nöjd. 


Hårgrejer.


Charlotta, som alltid varit drottningen av presenter, kom med denna apsnygga overall som det dessutom är en panda på. En panda i hatt, det ni.


Ska jag bli brydd över att tre av mina närmaste vänner köpt saker med djurmönster? Eller ska jag bara konstatera att de känner mig?

Av S L - 16 maj 2013 10:16

Suddig bild, men kolla apungen. Hon var så söt så jag ville grina när hon hängde där på pappas axel.

Av S L - 16 maj 2013 09:49

Jag har såna restaurangchanskuponger som ska användas. De gäller bland annat på blobbfikat på Göteborg- någon som är sugen på att hänga med någon dag?

Dagen ska förhoppningsvis bjuda på cupcakebak samt tvättsortering och långpromenad. Om lillan har en bra dag ska jag försöka svänga ihop en tabbouleh till middag. Fast jag kommer nog få äta själv har en känsla av att J kommer hata det. Han gillar sin korv liksom...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards