Direktlänk till inlägg 29 september 2013

Mer.

Av S L - 29 september 2013 20:31

Istället för att fundera över sjukdomar och döden skulle jag kunna spendera tiden till att göra mer.

Älska mer.
Träna mer.
Leva mer.

Det är bara så svårt när jag fastnat i hamsterhjulet och tankarna bildar en ond spiral.

Livet är ju bra fantastiskt och om jag inte lever det nu- när ska jag då göra det?

 
 
Du vet nog, en vän i Skell...

Du vet nog, en vän i Skell...

8 oktober 2013 18:57

Jag har paniksyndro i släkten och har levt med det sedan 2002. Jag provade att vara utan SSRI före första graviditeten - det gick inte. Har ätit det även under mina graviditeter, alltså. Nu är det sjukt ärftligt i min släkt och mina läkare har sagt att SSRI för mig är som insulin för diabetiker. Det går inte att vara utan. Det är hormonellt, så att säga. Jag förstår att du inte vill äta SSRI om du kan vara utan och du är inte lika däran som jag blir utan, för då vill jag inte leva, men det suger ju om man inte kan njuta av livet, Samantha. Jag skulle give it a try. Jag har också gått i KBT, trots att jag inte var deprimerad. Det hjälpte föga för mig. Hoppas att det räcker för dig, men var inte för rädd. Mitt liv är rikt och jag oroar mig inte. Jag njuter av barn och man och jobb och kan inte tänka mig att behöva hålla på att oroa mig i onödan. Man kanske bara lever en gång? Jag vill ditt bästa, vännen. <3

http://villintesägamerdåjagärlärare

S L

9 oktober 2013 08:25

Tack! Jag vet! Jag jobbar på det och det är på väg åt rätt håll! Vi får se var det leder. Tack igen och kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S L - 14 september 2017 23:31

När man tänker farligt och lever ut det...

Av S L - 15 maj 2017 06:56

Snälla snälla låt min magkänsla ha fel. Jag vet inte hur jag skulle tackla det. ...

Av S L - 13 mars 2017 20:21

Har aldrig aldrig varit så glad över att få besök av tant röd. ...

Av S L - 16 februari 2017 13:21

Nu var det ett tag sedan. Det finns såmångs saker som stör mig just nu. Måste skriva ner dem innan jag blir galen. Jag vantrivs med att vara föräldraledig just nu. Hjärnan orkar liksom inte arbeta på lågvarv längre. Tålamodet har gått och dött. ...

Av S L - 22 januari 2017 10:23

Tittade som så många andra på inställningen i fredags. Lyssnade på talet och grinade. Har varit som besatt av CNN under helgen. Såg talet från CIA igår, grinade igen. USAs nye president är en maktgalen fascist som inte kan ett skit om politik. Som...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards