Alla inlägg den 9 juli 2015

Av S L - 9 juli 2015 17:51

Nu har jag börjat fundera över vem som bor därinne. Det är iaf en aktiv bebis för jag har känt den länge och det är ofta rejält med aktivitet.

Hittills har jag (och har haft) craving som: jordgubbar, twister (glass), glass överlag, mögelost, melon, surt godis, flingor och mango. Och MER apelsin...

Har haft svårt för ruccola, för mkt kött, halvfabrikat och kokt ägg. Förra graviditeten drack jag mängder av apelsinjuice- nu smakar det skit.

Annars har magen totalt kraschat, jag har fruktansvärd halsbränna och huvudvärk. Samt är olidligt trött. Däremot har jag ingen foglossning! Börjat få lite känningar nu men inte mycket. Inga tydliga sammandragningar ännu. Förra grav hade jag redan rejält med sammandragningar nu.

Magen sitter lite längre upp. Brösten har blivit större, låten har blivit betydligt större.

Vem tror ni bor i magen? Lillebror eller lillasyster?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards