Alla inlägg under maj 2013

Av S L - 16 maj 2013 20:32

Fyfan mitt långa inlägg försvann. I inlägget klagade jag på att jag uppdaterat dåligt, bekände mitt shoppingberoende osv. Men inläggshelvetet försvann så ni får hålla tillgodo med alla fina presenter panda fått. Helt galet faktiskt! Tusen tack!

Klädställningen. Jag skäms nästan, men bara nästan. 


Panda har fått världens finaste baddräkt av stortass. Nästa år kan hon nog ha den. 


Kolla vilken fin mössa Åsa GJORT till panda. Helt bedårande. 


Björne som blev kär i panda hade köpt så fina saker. Panda kommer bli coolast i stan. 

Vem var det här ifrån nu igen? Nä just ja... Jag har handlat igen :/ Klänningen har jag lyckats få hem från Tradera för en tredjedel av priset. Nöjd. 


Hårgrejer.


Charlotta, som alltid varit drottningen av presenter, kom med denna apsnygga overall som det dessutom är en panda på. En panda i hatt, det ni.


Ska jag bli brydd över att tre av mina närmaste vänner köpt saker med djurmönster? Eller ska jag bara konstatera att de känner mig?

Av S L - 16 maj 2013 10:16

Suddig bild, men kolla apungen. Hon var så söt så jag ville grina när hon hängde där på pappas axel.

Av S L - 16 maj 2013 09:49

Jag har såna restaurangchanskuponger som ska användas. De gäller bland annat på blobbfikat på Göteborg- någon som är sugen på att hänga med någon dag?

Dagen ska förhoppningsvis bjuda på cupcakebak samt tvättsortering och långpromenad. Om lillan har en bra dag ska jag försöka svänga ihop en tabbouleh till middag. Fast jag kommer nog få äta själv har en känsla av att J kommer hata det. Han gillar sin korv liksom...

Av S L - 15 maj 2013 03:31

Lilla Selma har nu hunnit bli dryga sju veckor. Sedan ca en vecka tillbaka vaknar hon bara vissa nätter för att hon vill ha mat. På morgnarna vaknar hon alltid men inte vid sådär kl. 03-04 när hon eg ska äta. Inatt ställde jag klockan och hon småsnuttade bara. Ni som har barn: är det vanligt att de sover så pass bra så tidigt? På BVC vill de helst inte det ska gå mer än 4-5 timmar mellan matningarna men jag tycker det blir lite larvigt att väcka henne när hon kan säga till  själv.


Jag tycker också det känns som hon inte gått upp mest i stan men vad vet man...

Av S L - 14 maj 2013 22:38

Vi har haft det bra hemma även om det stundtals även varit väldigt påfrestande. Vi har umgåtts med nära och kära, ätit gott och shoppat på Ikea. Jag ska visa presenterna imorgon. Några bilder från helgen följer, tyvärr glömde vi fota det mesta- som de klantskallar vi är!


Grillmiddag hos mamma.



Moster Äneth och Selma.



Selma posar i sin Newbieoutfit.



Sover sött i mormors säng.



Såhär glad var panda när Linnea höll i henne. Vi fick dock inte Linnea på bild, det brukar va svårt.

Av S L - 14 maj 2013 07:31

God morgon! Åh vad det är skönt att va hemma ändå. Börjar dagen med att bli väckt av denna solstråle som sovit sex timmar oavbrutet inatt!

Happy Tuesday!

Av S L - 10 maj 2013 08:48

Jag är helt enkelt jävligt trött, hela tiden.

Av S L - 7 maj 2013 22:27

Selma Christina Elise- vår dotter.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards