Alla inlägg den 19 mars 2011

Av S L - 19 mars 2011 20:27

  


Inge het just...



bild: www.gettyimages.se

Av S L - 19 mars 2011 11:07

Jag vet inte varför, men jag är sugen på Norgejobb. Jag har skickat in papper för norskt skattekort men inte fått nåt, så det har säkert blivit fel. Och jag har ju ingen lucka för att åka iväg och jobba, men jag är ändå sugen. Jag tänker att det kanske går i höst. Om jag eventuellt ska läsa någon vub framöver får jag åka över till Norge och jobba då och då. Nästa år är det en nödvändighet, för nästa år ska jag minsann resa!


Det har gått ett år nu sedan den finaste ängeln dog. Vi var flera som tänkte på det. Detta betyder att det har gått ett år sedan jag lärde mig en av de svåraste läxor man lär sig i livet; konsten att inte engagera sig för mycket för att skydda sig själv. Nästa gång jag åker hem ska jag lämna rosen som inte hittade sin väg i vintras pga all snö. Den vita vackra rosen. Och jag ska skriva dit ytterligare två namn, de två som var mycket närmare än jag. Och jag skickar en kram till min vackra vän med lejonman bara för att jag kan och vill. För att hon har det finaste hjärtat i hela världen.


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards