Alla inlägg den 14 februari 2013

Av S L - 14 februari 2013 05:50

Nu i vecka 30 tycker man att illamåendet borde vara som bortblåst- men nej. Jag är fortfarande nästan konstant illamående dock helt utan att kräkas. Jag tror att det var mellan vecka 15-18 som jag mådde lite bättre och såklart är det inte lika illa som i början men ändå så tröttsamt.

Vissa luktar gör mig fortfarande spyfärdig. Nu har jag dessutom börjat vakna på nätterna av illamåendet. Ät nåt, tänker ni och jag testar det men oftast blir det bara värre och orsakar halsbränna. Jag upplever inte halsbrännan som värst även om det stundtals är jobbigt, den kommer och går. Fet och kryddstark mat är bara no no dels för halsbrännan dels för hjärtklappningen.

Men alltså, finns det någon vänlig själ därute som kan ge mig tips på hur man kan lindra detta illamående? Postafen har jag redan testat, det hjälper föga.

Så bra gick det med min tanke om att inte klaga mer, men seriöst jag har nu varit vaken i två timmar sen kl. 03.48 pga sattyget, jag blir rätt slut av det.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards