Alla inlägg den 23 februari 2013

Av S L - 23 februari 2013 14:51

Vi tog oss ut i det fantastiska vädret idag. Jag känner mig alldeles lugn och varm såhär efter nästan två timmar utomhus. Nu blir det dock sängen för välförtjänt vila!

Vad gör ni idag?

Foto: sambo

Av S L - 23 februari 2013 10:11

Ser ni någon skillnad?

Av S L - 23 februari 2013 10:00

Magen har höjt sig lite nu och växer så det knakar. Bilden är från igår, v.31(30+5)

Av S L - 23 februari 2013 09:57

Detta har vi införskaffat än så länge... Försöker handla könsneutralt vilket faktiskt är oroväckande svårt. Johan ville köpa grått och blått och en rosa mössa har det blivit, men det är ju fina färger det med. Jag saknar nåt ljusgrönt och gult, tänker att det blir fint.

Ligger nu efter denna mardrömsnatt med illamående och känner fossingarna mot revbenen. Jag har börjat längta nu <3.

Av S L - 23 februari 2013 04:59

Fyfan att jag inte lär mig... Mitt gravida jag tål inte fet mat eller för mycket fett överhuvudtaget. Jag mår så himla dåligt av det. Ändå får jag ibland för mig att jag ska äta det. Efter gårdagens rätt äckliga pizza (det finns inga riktigt bra pizzaställen i Umeå) började jag må dåligt. Nu har jag varit vaken med illamåendedöden i typ en timme. Det är ju verkligen inte värt kalorierna. Ok om det varit världens godaste pizza men det var det INTE.

Önskar att samhället var så pass tryggt att det kändes bekvämt att ta en promenad nu kl.05 men så är det inte.

Jag har börjat få rejäla sammandragningar och bebben är helt vild emellanåt. Det är dock inte mest sparkar utan det känns som den slår kullerbyttor- cirkusbarn?!

Det lilla djuret är fint. Hon tittade sömndrucket på mig när jag klev upp vid kl.04 men följde ändå med upp, gosades och spann. Sedan höll hon vakt på lite avstånd. Hoppas att Smilla tolererar bebisen- för jag älskar verkligen det där djuret och vill inte lämna bort henne :/

Nä om man skulle försöka somna om. Den tidiga morgongympan verkar ha lugnat sig nu också.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards