Alla inlägg den 24 februari 2013

Av S L - 24 februari 2013 22:28

Det börjar bli ordentligt tungt att andas i vissa lägen och ställningar. Jag har fötter i revbenen mest hela tiden också ibland är det mysigt, ibland mest smärtsamt. Bebisen hickar väldigt ofta, det är en lustig känsla.

Idag har jag inhandlat en pilatesboll så jag kan göra ryggövningar hemma. J tyckte även jag skulle köpa en massagedyna, först var jag mest skeptisk särskilt eftersom vi försöker spara pengar men när jag testat det ändrade jag mig snabbt. Jag har konstant ont i ryggen nu och allt som kan lindra är välkommet!

Har sett filmen "Flight" ikväll och kan varmt rekommendera den. Snart börjar Oscarsgalan! Heja.

Av S L - 24 februari 2013 12:53

Av S L - 24 februari 2013 10:30

Nu blir det baka av!

Av S L - 24 februari 2013 08:49

Idag kommer Johans familj på besök så jag ska baka. Eller snarare jag ska baka muffins och sedan dekorera en tårta. Bakar gör jag ganska ofta men jag har saknat att göra något fint, hoppas på ett bra resultat.

Solen skiner och det droppar från taken. Min nya dygnsrytm är väldigt spännande, vaknar nästan aldrig efter klockan 07...

Ikväll går Oscarsgalan av stapeln. Jag ska vila i em och försöka hålla mig vaken en stund ikväll. Jag önskar jag hade sällskap bara. Sambo är bäst i många sammanhang men inte i detta. Det ska vara kompis, chips och dip. När jag var yngre ställde jag klockan på typ kl.02, tog fram chipsen och dippen och njöt.

Vi får se hur det går med nattsuddandet. Har dessutom inte sett någon av de nominerade filmerna men ska försöka beta av dem tänkte jag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards