Alla inlägg under juli 2014

Av S L - 10 juli 2014 16:42

Idag är en sån dag då det inte spelar någon roll att det är superskönt att va "ledig" på sommaren i trettiogradig hetta för Selma är så sjukt jobbig. Trots att det var svalt inne på Willys var jag helt sjöblöt av svett när jag kom ut, S envisades nämligen med att försöka klättra ur och hoppa från kundvagnen samtidigt som hon gallskrek.

Nu har hon slängt huvudet i golvet några gånger samt slänger sig och slår sig i spjälsängen. Hon stack också ner händerna i bajs och smetade runt. Jag är helt slut. Behöver semester, avlösning. Det hade varit så jävla skönt om Johan varit ledig en enda vecka i sommar. Min semester blir ju liksom den veckan jag jobbar i Umeå. Oavsett hur mycket det är att göra kommer det att bli som semester för mig.

Pandamonster.

Av S L - 10 juli 2014 12:18

Jag har gått runt och varit småtjock och otränad alldeles för länge nu! Eftersom jag inte klarar att sluta äta får jag helt enkelt öka träningen för att bli i bättre form. Jag behöver ha bort tre kilo till för att tycka att jag har en ok vikt. Tre kilo borde väl inte vara omöjligt?

Wish me luck.

Av S L - 9 juli 2014 13:00

Nu har jag bestämt mig för att bara ignorera. Det tar för mycket energi. Men det har tagit lika mycket energi av mig att tycka att saker är ok- när jag egentligen inte tycker det.

Jag är less på att va förstående och vara till lags, det räcker nu.

Istället för att älta om han nånsin tänker förlåta mig, ska jag fokusera på mig själv. Jag är inte ens i närheten av att förlåta honom. Jag tycker dessutom att hela "prata bakom ryggen på andra och lägga näsan i" är ett jävla svek som jag inte heller tänker förlåta. Jag kan lägga det åt sidan men det är fan inte okej. Hade de båda kunnat hålla käft hade det aldrig behövt bli såhär. Det får jag leva med. Men de också.

Sorry. Men det är stört. Det är jag och ingen annan som bestämmer vem jag ska och inte ska ha kontakt med. Det är också aldrig en tredje part som ska dra en gräns.

Min irritation vet för tillfället inga gränser och jag vägrar låtsas som att det är ok. Ibland är det verkligen bättre att va tyst. Man måste inte alltid säga vad man tycker och tänker och lägga sig i. För ibland blir det faktiskt väldigt fel.


En känga också till folk som inte kan planera: ni förstör fan för andra. Skärp till er.

Så, slut.

Av S L - 9 juli 2014 00:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av S L - 8 juli 2014 23:01

Hur dum är jag egentligen?

På riktigt.

Av S L - 8 juli 2014 12:15

Det ska va OITNB och inget annat...

Av S L - 8 juli 2014 10:10

"Sometimes you need to rage in order to move on"- OINTB


Word.

Av S L - 7 juli 2014 13:17

Jag skulle kunna mörda för en cheeseburgare. Helst en halvblodig med mycket ost och saltgurka.

En vanlig cheeseburgare från donken skulle duga.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards