Alla inlägg under april 2011

Av S L - 18 april 2011 23:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av S L - 18 april 2011 22:04

Om jag hade en egen definition av ordet fräsch skulle killen jag träffade ikväll vara på bilden under ordet. För han var det, sjukt fräsch. Lång, blond, blåögd, sportig och het helt enkelt. Jag har i hela mitt liv haft mindervärdeskomplex när jag träffar "snygga" killar, för jag är ingen typisk sån "snygg" tjej. Det är konstigt det där, och det sjuka är att trots att jag är medveten om det så förändras det inte. Jag får svårt att vara mig själv och samtalet blir lätt haltande. Så han var fräsch, konversationen var ok, jag var attraherad av det yttre men fick ingen uppfattning av personligheten. Jag tror inte han blev intresserad alls, vilket inte borde göra nåt, men eftersom jag är människa stör det mig ändå lite. Men jag är ju samtidigt medveten om att jag inte fick känslan för honom eller för vår dejt.




Känslan fick jag ju av någon konstig anledning igår...

Av S L - 18 april 2011 17:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av S L - 16 april 2011 11:01

Det enda jag ville ha från HM´s Conscious collection var såklart det plagg som var "sold out" när jag klickade in i torsdag typ klockan 10. Fyfan vilken mainstreamsmak jag har.


Kräks all over the place.


Nu ska jag skriva ett pirrigt sms till en snygging. Det ni.

Och nej Maria, jag ska inte lösenordsskydda ;)

Av S L - 16 april 2011 00:17

"Vass" var kanske den bästa beskrivningen, det bästa ordet någonsin.


Tack.

Av S L - 15 april 2011 23:32

Jag kan konstatera att jag lär mig. Och också att jag inte längre får panik över vissa saker som jag själv vill men inte kan få just nu. Livet händer ju hela tiden, varför skulle jag välja att inte leva det?


Det är alltid såhär för mig, det går till en gräns sedan finns det ingen återvändo. Nu fullkomligt vägrar jag fastna i cirklar och onda tankar igen.

Av S L - 15 april 2011 12:14

Nu har jag varit nere i mitt svarta hål för länge. Tillräckligt länge. Nu är det dags att ta sig upp, att tillåta mig att va lycklig. Det som har sugit så mycket tid och energi har lagts på hyllan. Sedan kommer valen inte att bli enklare för det, men jag har hittat någon slags trygghet i att allt är förvirrat.


Snart kommer det vända, inte för att det "bara händer" utan för att jag helt enkelt får det att hända.

Av S L - 14 april 2011 20:25

På riktigt, kan ingen fixa en date åt mig? Set me up, please. Jag orkar inte va singel länge och jag träffar inte särskilt mycket folk. Men ni som läser kanske har någon att "gifta" bort.


Nämen allvarligt, skulle va skoj att gå på blinddate.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards