Alla inlägg den 3 februari 2011

Av S L - 3 februari 2011 22:40

Idag har jag vid flertalet tillfällen sprutat på mig av den underbara "Island Escape" från Victorias secret som jag fick av min syster. Den doftar utomlands. Den påminner mig om underbara kvällar på Sri Lanka, om skrattanfall inne på hotellrummet och om äventyr. Som jag längtar tillbaka. Det var en fantastisk resa, och den har lämnat många fina minnen kvar i hjärtat.


Förra året kantades av resor, och det är jag väldigt glad över. Jag hoppas det blir några under detta år också, om än inte lika stora. Förmånen att kunna resa är fab. Hade jag råd och tid skulle jag resa väääldigt ofta, to far away countries.

Av S L - 3 februari 2011 20:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av S L - 3 februari 2011 20:17

"Förra medlemsårets totala inköp är 9602 kr".

Detta betyder att jag under 1 år handlat på H&M för 800 kr i månaden. Herregud. Nu vill jag beställa mer. Massa gula saker, jag gillar gult nu.


Idag blev jag sur. Jag gillar inte folk som beter sig som ormar. Say what you want or fuck off.


Marcus har lagat den godaste bolognesen till mig. I love it. Tänk så längesen det var någon som hade lagat mat när man kom hem... Jag längtar efter att ha det så igen. Snart kanske :)


Varför? Varför gör du sådär?


Det är spännande att älska människor, det sätter så vansinnigt djupa spår. Förut blev jag ledsen, nu tycker jag om min förmåga att känna. Visst är det väl en bra grej att kunna älska?


Jag blev så less på jobbet idag och funderar på om det är jag som överdriver eller om hon faktiskt är otrevlig. Jag är så satans bra på att överdriva.


Jag längtar efter mina nära vänner. Ibland är det jättejobbigt att ha dem långt borta, men jag är inte redo att flytta hem. Faktiskt.


Jag vill ha ett specifikt klädesplagg som jag har svårt att förklara. Det bådar gott. Eller inte. Nu blir lösenordsskyddat.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards