Alla inlägg den 7 februari 2011

Av S L - 7 februari 2011 11:33

Det går inte att komma ifrån att det blev lite tomt när han åkte. Jag har ingen av mina nära vänner kvar här, nästan ingen som det känns naturligt att ringa till typ nu när jag egentligen vill luncha på stan med någon men ligger kvar i sängen. Det är verkligen ett ilandsproblem, men för mig är det likväl verkligt.

Av S L - 7 februari 2011 11:21

Idag är jag sjukt sugen på att laga en massa mat. Önskar jag hade nån att laga till- fast det går bra att laga till sig själv också! Jag tror jag ska be Sam om receptet på den där jordärtskockssoppan, det låter ju väldigt gott. Sen ska jag testa ett nytt fläskfilérecept med rosépeppar och dijonsenap. Jag skulle egentligen vilja göra efterrätt också men ska försöka skippa det. Hittade ett recept på en choklad- och jordnötspaj som såg grym ut!


Jag har skrivit in några recept i min receptbok också. Jag är dålig på att uppdatera den men jag tycker om att ha den.


Har ont i halsen idag vilket känns jobbigt. Borde ta mig ner till stan en sväng, kanske ska få tummen ur och göra det nu!

Av S L - 7 februari 2011 00:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards