Alla inlägg den 2 april 2013

Av S L - 2 april 2013 20:58

Vad ska hon heta?!

Av S L - 2 april 2013 20:56

Panda sover i sin vagn just nu så vi är oroliga för att katten kommer lägga sig i hennes spjälsäng. Det har funkat bra. Idag begav vi oss dock ut på promenad och vagnen fick brukas ute för första gången. Jag tror hon gillade det även om hon knorrade lite ibland. J och jag njöt iaf även om det på sina håll var snorhalt. Jag ska ut imorgon också.

På sjukan konstaterades det att lillan gått upp ytterligare 40 gram vilket tydligen är i överkant så nu måste vi försöka göra mer avdrag. Idag har hon dock knappt velat amma och min mjölkproduktion har inte varit den bästa- hoppas det tar sig. De kollade hennes hörsel som var ua och om allt ser bara fint ut imorrn med får vi ev komma varannan dag vilket såklart vore fab!

Jag ser fram emot att få ta bort sonden på lillan och längtar efter att hon blir vår klocka och inte denna mata var tredje timme hets. Då kommer vi också kunna ta emot besök och vara mer som folk!

Av S L - 2 april 2013 08:44

Min sambo pratar så sjukt mycket i sömnen nu när tröttheten är väldigt påtaglig. Vissa gånger tror jag att han är vaken ända tills jag hör exakt vad han säger. Oftast är det lustigt, andra gånger är det fruktansvärt irriterade, övervägande lustigt dock.

Jag fick ta kl.07 idag och ska även ta kl.10 J vakade till kl.01 och tog sen kl.04 Vid det senare tillfället ville lillan amma så jag fick snällt vakna. Det känns ändå som jag har fått helt ok mycket sömn inatt.

Nu ligger det en varm kissekatt på mig och spinner. Kl.14.15 ska vi vara på sjukan- jag undrar vad panda väger idag med alla avdrag vi gjort. Blir spännande.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards