Alla inlägg den 15 april 2013

Av S L - 15 april 2013 23:00

Fyfan i helvetet vad ont det gör i vårtorna.

Av S L - 15 april 2013 12:30

J älskar chokladbollar, själv har jag nästan alltid tyckt det är barnfika även om det såklart är gott. Men nu har det hänt nåt och jag är sjukligt sugen på det. Igår gjorde jag en sats efter Leilas recept. Alla som känner mig vet att jag har fobi mt recept och inte kan följa dem till punkt och pricka. Trots detta blev chokladbollarna asgoda! De ska smaka ganska mycket kaffe tycker jag.
Istället för att gå ut (det regnar) och ta bort mina sju överflödiga kilon har jag hittills idag ätit just sju chokladbollar...

Jag har ingen karaktär.

Det har däremot lillan, då hon ska gå upp i vikt och inte ner. Dagens vikt visade upp 80 gram på tre dygn och hon följer helt barn 4:s viktmall. Hoppas det håller i sig. Och hoppas hon snart kommer upp i tre kilo, som känns som ett delmål. På dagarna ska jag fortsätta erbjuda henne mat ca var tredje timme, men på nätterna tänker vi ta det lugnt. Vi ska testa nu att inte ställa någon klocka då hon verkar kunna säga till nu även nattetid. Heja panda. Snart ska flickebarnet få ett namn också- spännande tider nu.

Nu ska jag försöka få i mig nåt nyttigare än chokladbollar innan lillan ska äta. Sen ska jag kolla på "say yes to the dress" bara för att jag kan!

Har ni några serietips? Har tänkt bunkra nu!

Av S L - 15 april 2013 09:49

Nu är det bara jag och lillan om dagarn, hör av er om nu vill titta förbi nåt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards