Alla inlägg den 16 april 2013

Av S L - 16 april 2013 22:38

Idag fick vi besök av Sanna, det var mysigt. Kom gärna fler gånger!

Av S L - 16 april 2013 21:10

På mindre än ett år har mitt liv förändrats så vansinnigt mycket. Jag har blivit sambo, flyttat två gånger, varit gravid och blivit mamma med allt vad det innebär. Jag väger över 60 kg för första gången i mitt liv och bävar inför att ta tag i min vikt. Jag älskar J och jag älskar min panda men ibland smyger det sig på ändå; att det gått så himla fort och att jag ibland kan sakna mitt gamla.

För ett år sedan var jag som mest igång med att leta restauranger inför den kommande NYC- resan. Den typ bästa resan i mitt liv. Nåt hände med mig där borta och jag älskade varje sekund. Hade livet inte tagit den riktning det nu gjort och jag varit ensam hade jag nog dragit till det stora landet i väst ett tag. Jag är inte rädd för att rota om mig, men med ålder, kärlek och barn infinner sig en längtan efter stabiliIet och trygghet. Något jag både älskar och hatar.

Jag lyssnade på mina minneslåtar idag när jag promenerade i solen. Panda sov i vagnen så jag slöt ögonen och kunde återuppleva mina minnen. Det var fint. När jag öppnade ögonen igen var jag ändå precis där jag vill vara just nu fast med mina bästa minnen från just då nära hjärtat.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards