Alla inlägg den 5 april 2013

Av S L - 5 april 2013 13:29

Panda har fått paket idag! Äneth, Pärra, Gurra och Nike har skickat presenter. Även Kate och Låj. Jag blev nästan generad över hur fina saker vi fick. Vi ska ta och handla nåt fint till åt gurra nu när jag faktiskt kan gå runt i stan utan att grina av smärta.

De översta bilderna är presenterna. Den nedersta är present från J's syster ( den rosa) och resten har pandas shoppinggalna morsa handlat. Kors i taket. Detaljhandeln kommer ju tjäna multum på mig och mitt barn.

Av S L - 5 april 2013 13:23

När väckarklockan ringde kl.04 inatt ville jag kräkas av trötthet. Lillan hade gnytt lite från och till och när jag klev upp var hon rejält blöt. Väl på skötbordet tog det en stund innan jag fattade vad som såg konstigt ut, sen gick det upp för mig att klåfingerpandan lyckats slita ut sonden. Missnöjd blev hon när jag dog bort tejpen. Missnöjd blev även mamma barnsjuksköterska (om än in vubbad) som fått stränga order om att inte stoppa ner sonden själv om den åker ut. Panda behagade amma i hela 20 min, däremot var hon stört omöjlig kl.07 när det egentligen var dags för nästa mål. Kl. 08.30 var hon lika omöjlig- jag testade allt och lekte ett tag med tanken att hälla kallvatten på henne för att hon skulle vakna.

Jag hann dock tänka om. Hon fick sedan en ny sond på sjukan och har gått upp 30 gram på två dygn. Ganska lite men ändå upp. Lägg till att hon missat två måltider på det... Nu ska det ammas i helgen och jag hoppas hon når 2500 g efter helgen, vilket inte är omöjligt.

Kolla så nöjd man kan va när sonden åkt ut.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards