Alla inlägg under oktober 2015

Av S L - 5 oktober 2015 19:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av S L - 3 oktober 2015 20:10

Jag kan inte fatta varför sambon måste gå på toaletten typ 10ggr/dygn. Dessutom måste han vara därinne i minst tio minuter varje gång. Det blir lite lätt störigt när jag inte ska anstränga mig alls.

Selma hinner slå sig rätt många gånger.

Av S L - 3 oktober 2015 15:11

Det blir extra tydligt när jag själv inte gör nåt annat än tar det lugnt hur stor skillnad det är på mitt och Johans tempo. Hans tempo funkar iofs men allt blir inte gjort. Mitt normaltempo är nog lite för högt i vanliga fall. Det är SVÅRT att stå bredvid och se på.

Av S L - 2 oktober 2015 17:38

Nu är jag en stackare och jag tycker synd om mig själv. Jag har sett fram emot detta så länge. Att åka till Umeå och umgås med vänner och fina fd kollegor. Att strosa runt i staden vi nyss bodde i. Att ha lite egentid med Johan. Istället ligger jag här och stirrar upp i taket och är mest livrädd. Tycker det är skitjobbigt att vara hos Johans föräldrar. Känner mig som ett djur i bur. Bebisen verkar stressad och fäktas på därinne.

Jag är så ledsen över att måsta missa aw:n med fina människor ikväll. Såg det som en chans att boosta energi. Det är så många jag saknar, längtar efter. Människor finns ju förhoppningsvis kvar. Men ibland bara behöver man det lite extra mycket. Som nu.

Det här med att ligga och glo, känna sig handikappad, vara dödstrött och känna sig maktlös är inte min grej. Jag är rädd för att börja må dåligt igen, hemska tid och tanke.

Hoppas vi kan styra upp en till aw till våren. Jag längtar redan.

Av S L - 1 oktober 2015 10:05

Jag är så ofantligt trött och lite orolig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards