Alla inlägg under april 2013

Av S L - 13 april 2013 13:08

I brist på annat äter jag upp blockchokladen- när ska sötsuget försvinna?Ytterligare ett kilo ner nu, så tre kvar av graviditetsvikten och sex-sju kvar till matchvikt.Var i denna ekvation passar sötsuget in?

Av S L - 13 april 2013 03:35

Efter 15 minuters amning på varje onda bröst och två bajsblöjor senare är hon fortfarande som en liten sprattelgubbe.


Gud jag vill sova.

Av S L - 12 april 2013 10:38

Amningen strular.
Katthår ÖVERALLT!
Brösten kliar och gör så satans ont.
Försäkringskassan strular och har tappat bort mina uppgifter.

Det känns som en rolig dag idag. Lägg till helt för lite sömn och en mage som krånglar. Samt elektriker som tagit över vårt hem.

Jag är LESS!

Av S L - 11 april 2013 12:58

Jag vet den är jävligt rosa och representerar allt jag egentligen avskyr. Men den är också helt bedårande. Så jag köpte den.

Bild: www.kappahl.se

Av S L - 10 april 2013 23:06

Vad kul att så många vill komma och hänga, dock inser jag att det inte kommer funka med alla på en vecka- vi får helt enkelt sprida ut det!

Pandalainen vill nu äta varje till varannan timme och skriker sig hes när maten inte kommer direkt. Till slut ikväll gav jag upp oxh gav henne 20 ml tillmatning i flaska. Har beställt en Medela calma ikväll och hoppas det kommer gå att alternera mellan bröst och flaska. Och har jag inte tillräckligt med mjölk eller om hon inte blir mätt på den är det ju lila bra att komma igång med flaskan!

God natt.

Av S L - 10 april 2013 14:58

Man undrar ju vad panda hamstrar i sina stora kinder...

Av S L - 10 april 2013 12:47

Igår fick jag ett telefonsamtal från Berghems blommor som ville leverera ett blombud. Jag älskar verkligen att få blommor och speciellt ända till dörren. Det måste ju bero på alla dessa filmer jag sett... Hursom så kom blombordet med en magisk bukett från en av mammas barndomsvänner som känt mig hela livet. Kan tillägga att hon äger Riviera blommor i Sundsvall...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards