Alla inlägg den 2 mars 2013

Av S L - 2 mars 2013 22:50

Vi har äntligen enats om en serie att börja kolla på. Jag som älskar skräckfilmer är efter första avsnittet av "American horror story" lite omskakad. Fan vad otäckt det är? Är det mina graviditetshormoner som spökar eller ÄR det otäckt?

Jag tror vi ska se ett avsnitt till sen ska positiva klubben lägga sig. Jag vill bara att den här dagen ska ta slut.

Och just, har ätit så mycket skit idag så jag känner mig äcklig, inte ok.

Av S L - 2 mars 2013 19:08

Jag orkar inget, har ont överallt, känner mig ledsen och nedstämd, har sovit halva dagen och känner mig febrig.

Need I say att det inte blev nån fest? Det känns så dumt, men jag behöver vila.

Av S L - 2 mars 2013 12:18

Vaknade på fel sida idag. Är på ett vidrigt pissigt humör utan att veta varför. Det blåser storm ute och snön faller ner. Jag är så less på snö nu, vill ha vår! Önskar mig sol och värme, samt en hel del energi.

Idag ska vi på fest för Therese som fyllde 30 år igår. Eftersom vi är partypoopers numer kommer vi åka dit och hem tidigt. Jag är för trött och har för ont för att vara särskilt festlig. Men det blir skoj! Hoppas bara att hon gillar presenten det var inte helt enkelt att hitta något :/

Jag ska inviga min nya gravidklänning, är sjukt nöjd med den. Sedan ikväll väntar andra chansen och eftersom
J blivit en schlagerjunkie lär vi ju ska kolla på det.

Vilka tror ni går vidare? Jag hoppas på Robin Stjernberg!

Av S L - 2 mars 2013 00:45

Tänk att du snart är här. 56 dagar till BF, spännande och lite skrämmande.

Vem är du?

Av S L - 2 mars 2013 00:37

Jag har fått lära mig innebörden av det engelska uttrycker silver linings idag- och det var ju ett fint sådant!

Annars har jag spenderat dagen med vänner och det har varit bra. Jag har behövt lite distraktion. VC hade stängt sin provtagning kl.11.30 idag så det blev inga prover. Vilken sjuk grej ändå att de stänger så tidigt. Blä. Får snällt masa mig upp på måndag.

Ikväll har vi varit hos S & B. Det klev tacos och sedan såg vi just "Silver Linings playbook". Helt ok men otippat med både oscarsnomineringarna och oscarsvinsten tycker jag. Men smaken är som baken.

Lillhen har varit ganska vild idag. Dessutom så hickar den jättemycket. Har era bebisar hickat mycket i magen? Längtar tills nästa vecka då vi ska göra iordning rummet.

Och just det ja, vi hittade pinnstolar till matbordet idag. Fyra stolar för 500 spänn, som hittat. Så snart får ni komma och fika. Jag vill dock måla stolarna vita men är inte bra på hur man gör med behandlade stolar. Tips?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards