Alla inlägg den 27 mars 2013

Av S L - 27 mars 2013 18:56

Nu låser jag bloggen. Maila till morrfan@hotmail.com om ni vill ha inloggning.

Av S L - 27 mars 2013 01:21

Det är märkligt att det får några dagar och sedan är det kört. Vi har nu hamnat i "babyland" där inget annat riktigt är viktigt. Kanske hade det vart bättre om lilla fröken va hemma och vi slapp sjukhus med allt va det innebär. Allt blir nämligen så inrutat här.

Idag har varit en mycket bättre dag. Mamma har kommit upp med presenter och mat. Maten var det bästa. Hemlagad mat. Lillan fick komma ur lampan efter lunch och har klarat matökningarna. Min förhoppning är att hon inte gått ner mer. Kanske får hon ligga under lampan imorrn, kanske slipper hon. Det är jag och J som lider av lampan- inte hon. Hon diggar det.

Nu inatt har Andy pandy ammat mer för första gången. Det skulle vara så skadat skönt om hon orkade komma igång och amma mer men ingen stress och ingen hets.

Mina fötter ser ut som elefantfötter och det sticker som tusan när jag går. Men hä lös sä. Nu äre godnatt här.

Just ja. Den lilla rosarandiga pyjamasen jag önskade kom mamma med, i storlek 44. Imorrn ska den tvättas- tjoho!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards