Alla inlägg den 13 mars 2013

Av S L - 13 mars 2013 16:10

Nu har jag sovit bort två timmar av den här dagen. Kanske välbehövligt men ändå... Vaknade med rejält halsont vilket känns onödigt. Nattens sammandragningar (förvärkar?!) och smärtor var verkligen tärande, jag hoppas lillhen stannar lite längre i magen och inte väljer att komma ut nu.

Gick en sväng på stan förut för att prova amningslinnen. Så typiskt HM att ha två linnen som sitter ihop, båda i storlek S men så sjukt olika. Det vita var en hel storlek mindre än det svarta, blev så sjukt irriterad. När jag påpekade det sa tanten som jobbar där bara "oj, tur du provade". Börjar bli lite less på HM och de konstanta missarna, har ju fått hem flera omgångar med nya kläder som varit trasiga nu vilket inte är ok.

Mitt gravidtips är annars att kolla in Asos maternity, det finns hur mycket fint som helst! Kunde inte hålla mig från att klicka hem ett linne imorse trots att jag inte behöver mer gravidkläder nu och måste spara pengar. Leverans före 22/3 så förhoppningsvis hinner jag använda det...

Jaha, vad ska jag hitta på nu då tro?
Slänger in en bild på världens lataste djur som haft endast en sysselsättning idag.

Av S L - 13 mars 2013 13:39

...citron, choklad, tomat och glass.

Make some sense out of that if you can...

Av S L - 13 mars 2013 09:19

Någon som vill sälja lite amningstoppar och/eller linnen?

Sen tänkte jag rensa lite i min vanliga garderob och undrar om någon är intresserad av att köpa nåt mammaplagg eller nåt i storlek 34 eller 36?

Av S L - 13 mars 2013 00:56

Aj aj aj aj. Det gör ONT! Och värre lär det bli.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards