Alla inlägg den 20 mars 2013

Av S L - 20 mars 2013 21:11

Åh vad glad jag blev nu. Grattis älskade vän.

Av S L - 20 mars 2013 16:01

Av S L - 20 mars 2013 08:26

Viktigt!!!

Av S L - 20 mars 2013 08:23

Igår knäppte jag lite kort i läggan igen. Älskar vårt sovrum när det är prydligt och doftar vanilj. Eftersom jag har en del tid nu också så gillar jag att leka med färger. Turkost, mint och vitt är de bästa just nu!


Av S L - 20 mars 2013 08:13

Varning för ett detaljerat inlägg.

Inatt var det dags för någon skum preggoreaktion igen. Jag kunde inte sova pga ryggont och en massa tankar. Hade även ont i magen, det kändes dock mer som ligamentsmärta än mensvärk. Klev upp och fick ännu mer ont. La mig i soffan och kände efter ett tag att jag blev alldeles blöt. Fick panik då jag trodde vattnet gått men det var inte det utan något slemmigt. Detta upprepade sig två gånger under natten och en gång imorse- slemproppen?! Imorse var det svagt rosafärgat.

Jag hann iaf få halvt panik och började hacka tänder som en galning. Svettades och frös och vartannat. Jag fattar ju att det inte är farligt om barnet kommer nu men jag kände mig så himla oförberedd. Idag ska bb-väskan packas och några apoteksgrejer inhandlas. Ska även skriva födelseplanen och kanske baka om jag orkar. Har inte sovit bra alls på sistone och kroppen börjar reagera på det.

Är det någon som ska på Ikea snart? Behöver lite smågrejer. Vojne vojne. Ska försöka ta mig iväg till Biblioteket idag med. Japp så blir det.

Grattis till Linda med familj som fick en liten Edwin igår. Nu har två typiska flickmagar visat sig innehålla två små pojkar. Kanske får vi en flicka ändå?!

Aj.

Av S L - 20 mars 2013 00:34

Smärtsamma sammandragningar. Snälla låt det få över. Lite väl tidigt än. Är alldeles öm i skallen också vilket gör det svårt att sova.

Samt oro. Över hur det ska bli med lör.
Önskar jag slapp denna oro.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards