Alla inlägg den 4 mars 2013

Av S L - 4 mars 2013 23:04

Är man sugen så är man.

Godnatt.

Av S L - 4 mars 2013 22:20

Idag efter 45 minuters väntan fick jag ta mina prover. Jag förklarade för undersköterskan att jag inte alls tycker om att bli stucken och hon lyssnade och stack rätt direkt. Men sen... Hon släppte inte stasen utan hade den kvar, drog upp skinnet men kanylen och tryckte sen stenhårt på kanylen när hon drog ut den. VARFÖR trycker folk på kanylen vid utdragning? Det gör ASONT!!! Jag är helt blå i armvecket och kan inte böja armen helt rakt för att jag har en liten blodböld där- ilandsproblem javisst men ändå. Nu väntar
Läkarbesök på onsdag men jag vet redan vad han kommer säga. Känner mig dock rätt lugn nu.

Har pratat med en vän i telefon idag vilket gjorde mig lugnare. Jag saknar henne, 70 mil är inte långt men ändå längre än mig gravidtunga kropp klarar just nu.

Annars hade vi som mål att städa lägenheten idag. Det gick ju sådär. Köket är städat, handlingen gjord och bebisrummet påbörjat. Inget är dock klart. Imorgon ska jag tvätta alla bebiskläder i Neutral. Första men inte sista gången I guess. Ser fram emot spjälsängsmonteringen under morgondagen. Idag har vi påbörjat färdigställandet av skötbordet, något som även uppskattades av vår lilla ligist...

Av S L - 4 mars 2013 09:50

Vårdcentralen igen, mer prover. Suck. Jag är så less nu. Nu måste det snart hända nåt bra för väga upp för all skit. Vore trevligt att hinna vara glad och lite smärtfri åtminstone någon dag innan bebisen kommer. Det är bara mörker nu och det är tröttsamt. Ryggen gör redan så ont så jag bil grina efter att ha suttit i ca 15 min på vårdcentralen och väntat. De bredvid mig luktar inpyrd rök och kiss.

I eftermiddag ska jag muntra upp mig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards