Alla inlägg den 15 mars 2013

Av S L - 15 mars 2013 12:52

Idag fick jag gå till VC igen, tjejen i kassan erbjöd mig ett högkostnadsskydd- vilket inte alls är en dum grej med tanke på allt som varit. Jag har under de senaste veckorna besvärats av grav oro för något som hänt med min kropp, vill inte gå in på det mer än så just nu, och det har varit psykiskt påfrestande. Vissa dagar har jag bara grinat och inte velat gå utanför dörren. Har knappt orkat umgås med någon och nästan blivit sinnessjuk av oro. Halva J's lov blev förstört av mitt konstanta grinande. Lägg på foglossning och en riktigt besvärlig ryggvärk på det så förstår ni vilket helvete min kära sambo måste ha haft ett tag. Hursom, läkaren konstaterade idag att mina värsta farhågor till ca 95 % kan uteslutas, och det måste ju även ett freak som jag kunna godta. Det är egentligen ingenting farligt som händer mig, men väldigt okul. Nu ska jag lägga det åt sidan och koncentrera mig på det som behöver göras innan bebisens ankomst istället. Det är nog nu! Det är dags att må bra och vara glad och jag måste tänka positivt. Det har varit lite för många motgångar nu det senaste halvåret men nu kan det väl bara bli bättre?Just ja: respektera att jag inte vill prata om det. De som får veta vet redan.

Av S L - 15 mars 2013 07:06

Okej vi kör en tävling! Gissa datumet för lillhens ankomst. BF är 29/4 2013. Vinsten består av fyra muffins i presentförpackning (om jag hittar igen den dvs). Jag och j får lägga två datum, men ni bara ett var- det har den enväldiga domaren (Smilla) bestämt. Så här ser det ut än så länge:

Jag: 18/4 eller 5/5
J: 29/4 eller 4/5

Kom med era gissningar om ni vill delta! Jag tror vi avslutar omröstningen på måndag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards