Alla inlägg den 17 mars 2013

Av S L - 17 mars 2013 22:23

Idag hade J timat in när det skulle vara sol och vi gick ut på en långprommis. Om jag inte blivit så kissnödig hade bi nog kunnat bra ute än den dryga timmen det nu blev- men skönt var det!

Efteråt bakade jag en bananchokladkaka med hasselnötter. Jag som inte ens gillar banankaka tycker att den blev störigt god. Jag utmanade sen min rygg genom ett biobesök. Vi tänkte se nytolkningen av trollkarlen från Oz men hamnade till sist på Kodnamn Lisa. Jag har velat se den länge och har väntat tills den kom ut för jag tycker ändå det är värt att gynna svensk film. Hollywoodproduktionerna har fan cash i överflöd men det har inte de svenska/skandinaviska. Filmen var helt ok. Joel Kinnaman var så satans snygg i slutet av filmen (när eftertexterna rullat) så jag fick ont i ögonen. Min vän Lotta har dock rätt, min stora ungdomskärlek är sjukt likt honom. Jag såg det inte förut.

Efter fruktsallad- heja middag, ska jag nu försöka sova och hoppas på några fler timmar än inatt. Lägger in några bilder från dagen och uppmanar er till att bidra till tävlingen! Ni har till och med imorgon på er. 24/4 och 26/4 är off limits nu sedan fler än två röstat på de datumen. När jag tänker på att vi kanske är föräldrar om en månad blir jag nästan svimfärdig. Känner man sig någonsin redo?!

Natti.

Av S L - 17 mars 2013 08:16

Synd att klockan blivit sju innan jag kom på att jag har min kompis TENS hemma. Nu känns det bättre i ryggen, den konstanta smärtan har släppt och det är så välkommet om så bara för en stund.

Jag skulle vilja ta en fika idag. Helst hemma på Pallas. Jag längtar hem. Norrtåg kostar 320kr vägen och jag är fattig. Och hur ska jag kunna sitta på tåget i tre timmar? Ilandsproblem men ändå.

Och skrev jag att jag är fullkomligt äcklad av det som händer i Indien? Jag tänker aldrig åka dit! Faktiskt.

?

Av S L - 17 mars 2013 05:12

Jag har för ont för att sova, har knappt sovit en blund inatt och när jag väl somnade drömde jag mardrömmar och vaknade. Andra gången jag somnade vaknade jag snabbt igen av att benet tokkrampade.
Men den här ryggsmärtan håller på att ta kål på mig. Är det någon som testat akupunktur?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards