Alla inlägg den 14 mars 2013

Av S L - 14 mars 2013 21:54

Idag har jag fått halsbränna av allt jag ätit. Piggelin, som förut lindrade halsbrännan, är nu nästan det värsta. Så no more Piggelin. Är ändå inte så sugen på det längre.


Ryggen fortsätter att jävlas. Nyss tårades mina ögon av smärta. Det är sjukt vad ont kroppen kan göra. Det nåt som påverkar min allergi också, är irriterad i luftvägarna och har behövt Brincanyl x flera idag. Vilken jävla klagosång alltså.


Det är endast sex veckor till BF, det känns helt sjukt och overkligt. Ibland undrar jag hur vi ska klara av detta och andr gånger känns det som det mest naturliga i världen. Jag kan fortfarande inte fatta att vi ska få ett barn. Och jag undrar när den behagar komma liksom. Kanske är det bara fyra veckor kvar.


Mina pengar ligger på 18/4. Eller den 5/5 om det drar ut på tiden. Någon som vill gissa?!

Av S L - 14 mars 2013 19:42

Någon som varit sjukskriven som kan svara på några frågor?!?! I need some help.

Av S L - 14 mars 2013 19:06

J fick inte jobbet han hoppats på så mycket. Det är supertrist mest för honom men även för mig och bebis. Han är så less och behöver göra nåt nytt. Att han måste pendla nästan 12 mil varje dag och vara borta mellan 07 och 18 fyra dagar i veckan för ett jobb han inte trivs på är inte kul. Jag får ont i hjärtat. Kanske måste vi börja tänka tanken att flytta. Utbildning är alltid en bra grej, det är svårt utan alltså.

Annars har jag varit på trevlig sushilunch och sedan köpt en åkpåseoverall med öron till lillhen- äntligen nåt med öron. J tycker inte barnet ska se ut som ett djur och är således inte så förtjust i kläder med öron på- men detta blir bra. Vi kommer bara kunna ha den tills sommaren för sen är den för liten men jag tänker att den blir lätt att sälja vidare för den är ursöt. När jag köpt overallen var jag säker på att bebben är en flicka. Nu tror jag pojke igen.

Imorrn ska jag till läkaren. Igen. Vissa grejer är tröstlösa.

Nåja. Jag vill baka men har inget socker- ilandsproblem?!

Av S L - 14 mars 2013 08:35

Sådär ja Ben & Jerry's- nu kan jag äntligen förlåta er för att ni tagit bort cherry garcia. Glassen är söt och salt och garanterat inte barnvänlig- KUNG dvs!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards