Alla inlägg under mars 2013

Av S L - 13 mars 2013 13:39

...citron, choklad, tomat och glass.

Make some sense out of that if you can...

Av S L - 13 mars 2013 09:19

Någon som vill sälja lite amningstoppar och/eller linnen?

Sen tänkte jag rensa lite i min vanliga garderob och undrar om någon är intresserad av att köpa nåt mammaplagg eller nåt i storlek 34 eller 36?

Av S L - 13 mars 2013 00:56

Aj aj aj aj. Det gör ONT! Och värre lär det bli.

Av S L - 12 mars 2013 22:37

Ni är många fler som läser nu.

Lämna gärna ett avtryck...

(Som sitter längre än det, du redan gjort- söm Jocke Berg hade sagt).

Av S L - 12 mars 2013 22:01

Vi införskaffade en amningskudde billigt ikväll, känns bra att inte lägga ut sjuka pengar på allt. Sedan blev det pizza. Jag har ätit så sjukt mycket skräp idag- inte bra men imorgon är en annan dag.

Svängde förbi hos stortass och drack kaffe, det var mysigt. I veckan ska vi gå på stan, det är också mysigt för det är som att ha en jättestor docka som man kan klä på kläder som den passar i. Särskilt de kläder som en dvärg som jag inte kan ha själv. Sedan ska jag ev. införskaffa en fleeceoverall till bebisen.

Och ja, vi har nu nästan beslutat oss för ett pojknamn, det pojknamnet jag vill ha :) hoppas hoppas nu bara att J inte ändrar sig.

Av S L - 12 mars 2013 21:56

För er som undrar så har jag både bh, trosor och byxor på mig!

Av S L - 12 mars 2013 16:13

Jag har kort rygg och långa ben, eller de är långa för min korta kropp. Jag har känt nu på slutet att det känts väldigt trångt i magen, men jag är ju ändå bara i vecka 34 ( 33+2) idag. Igår konstaterade barnmorskan att huvudet är ruckbart långt ner i mitt bäcken och att bebisen inte har mkt plats i min livmoder. Hon sa också att jag inte skulle förvänta mig att gå ända tills 29/4 utan att bebisen antagligen kommer tidigare. Så nu måste jag vara observant på om jag får sammandragningar i vila.

Nu gör det ju mig inget om barnet skulle komma lite tidigare med betoning på lite tidigare. Jag önskar ju att den får stanna i magen en bit in i april iaf. Dagarna och veckorna flyge förbi. Jag tror att jag och J skull behöva en månad till iaf för att landa helt i tankarna, om man nu någonsin gör det.

BM rådde mig till att inte vänta för länge med att packa BB-väskan, så vi ska väl göra det snart. Samt fixa en hel del som är ogjort. Min kollega som var på besök idag ändrade sin tidigare utsago om att det blir en flicka när hon såg min mage. Det ä lite spännande nu. Lilla vännen hickar helt förtvivlat mycket i magen nu, första gången för idag. Kan bero på att jag nyss tryckte i mig en massa choklad. Ikväll ska vi åka och köpa en amningskudde och i tvättstugan tvättas nu sängkläderna som spjälsängen ska bäddas med. Hej vad det går.

Kanske ska ordna en babyshowerfika snart så det hinns med innan Lo/Louis föds.

Av S L - 12 mars 2013 08:58

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards